دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:15

کتاب بازاریابی چریکی

این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)
کتاب بازاریابی چریکی کتاب بازاریابی چریکی

کتاب بازاریابی چریکی

استراتژی‌های آسان و ارزان برای به دست آوردن سودهای کلان از تجارت‌های کوچک شما

نویسنده: جی کونراد لوینسون

مترجم: همایون رکنی قاجار

سال چاپ: بهار ۱۳۹۶

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۳۶۰

نوبت چاپ: چهارم

نقد گروه بازاریابی آرتا بر کتاب بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی کتابی است برای همه کسانی که به نوعی با بازاریابی سر و کار دارند و بنابر همین استدلال همه افرادی که فعالیت اقتصادی دارند باید این کتاب را بخوانند !

بازاریابی چریکی را انجیل بازاریابان خوانده اند و منظور این است که این کتاب اصول اساسی و پایه بازاریابی را در بر دارد، به نظرم اگر کسی بازاریابی چریکی را درک کند و به آن عمل کند، امکان موفقیتش بسیار بالاست، ما برای هر کسب و کاری که می خواهیم برنامه ریزی کنیم کتاب بازاریابی چریکی را مطالعه می کنیم و از ایده های آن استفاده می کنیم، اگر در استارت آپ مشغول به کار هستید، پیشنهاد می کنیم که از کتاب بازاریابی چریکی استفاده کنید.

توضیحات ناشر درباره کتاب بازاریابی چریکی

چریک‌ها چگونه می‌فروشند؟ بازاریابی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؛ هرچند اصول اولیه‌ی خودش را رها نمی‌کند، اما امروز تفاوت‌های اساسی بین بازاریابی سنتی و چریکی وجود دارد. اگر روش‌های تغییرات بازاریابی را در قرن ۲۱ تجزیه‌ و تحلیل کنید، متوجه می‌شوید که بازاریابی چریکی در ۲۰ روش مختلف با بازاریابی قدیمی تفاوت دارد؛ از جمله این که بازاریابی سنتی اسلحه‌های سنگین بازاریابی را شناسایی می‌کند: رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها، مجله‌ها، پست مستقیم و اینترنت. بازاریابی چریکی ۲۰۰ اسلحه را در بازاریابی شناسایی می‌کند که بیش‌تر آن‌ها هم رایگان هستند. بازاریابی چریکی می‌خواهد که شما هر بُعد بازار را به ‌خوبی بشناسید، تجربه کنید، راه‌های بازنده را دور بزنید، راه‌های برنده را بشناسید و سپس از تاکتیک‌های آزمایش‌شده در نبرد واقعی استفاده کنید. بازاریابی چریکی شامل تعداد بسیار زیادی از فرصت‌های تجاری است و این ‌که باید از هر یک از آن‌ها بهره‌برداری کرد. کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی، هنر توجه‌کردن است. در حقیقت، قلب بازاریابی چریکی استفاده‌ی درست از اسلحه‌های انتخابی است. برای شکوفا کردن، شما باید مانند خورشید عمل کنید. باید آن انرژی پر‌قدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگه می‌دارد. باید یک بازاریاب چریکی باشید. اگر از هر تغییری، چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید، امیدوار باشید که می‌تواند راهی برای پول درآوردن در زندگی باشد.

خواندن 344 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 28 اسفند 1397 ساعت 13:09
محتوای بیشتر در این بخش: کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید