ما در خانه بازاریابی پس از آزمودن روشهای گوناگون به این نتیجه رسیدیم که راه اصولی یادگیری بازاریابی و آموزش در بازاریابی، الگو گرفتن از موقعیت های واقعی بازاریابی است و تصمیم گرفتیم که گفت و گو ها و نظرات و ایده های بزرگان بازاریابی و شرکت های موفق را برای شرکت ها و کسب و کارها منتشر کنیم :
شما می توانید درسهایی از شرکت ها و مدیران بزرگ را در خانه بازاریابی پیدا کنید و هم چنین در بخش آموزش بازاریابی شیوه ها و متدهای بازاریابی به صورت مفصل بیان می شود، مثل طراحی برنامه بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی چریکی و ...
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید
ماموریت خانه بازاریابی ( گروه بازاریابی آرتا ) کمک به کسب و کارها و برندها برای موفقیت است، خانه بازاریابی به موفقیت کسب و کار شما شتاب می دهد
بازاریابی و فروش از دیدگاه ما یک هنر است، و این هنر را باید گام به گام آموخت، تمرین کرد و پیشرفت کرد، نباید انتظار معجزه و تحول یک شبه از بازاریابی داشته باشید
در خلال بیش از یک دهه تجربه و همکاری نزدیک با کسب و کارها ما به شما کمک می کنیم تا مشتریان جدیدی پیدا کنید، مشتریان قدیمی را حفظ کنید، سهم بیشتری از بازار را بدست بیاورید و کسب و کار خود را بهینه تر کنید .
هزینه های مشاوره بازاریابی و برندسازی :
مدل کسب و کار خانه بازاریابی به صورت فریمیوم است، یعنی این که ما خدمات متناسب با کسب و کار شما را به صورت رایگان ارائه می دهیم و اگر بخش رایگان مشاوره بازاریابی و برندسازی برای شما مفید بود می توانید کلید ورود به اتاق های غیر رایگان را خریداری کنید !!
لطفا نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید :
فعلا جنبه مشتری حضوری و تلفنی و سایر جنبه های بازاریابی را در نظر بگیرید و بحث فروش از کانال اینترنت مثلا اینستاگرامی را بعد از انتخاب نوع کسب و کار در حین دوره مشاوره برای شما بیان می کنیم
کسب و کارهای محلی کسب و کارهایی هستید که عمده مشتریان در محله مورد نظر یا محله های اطراف به شما مراجعه ( حضوری یا خرید اینترنتی ) می کنند و از شما خرید می کنند، ممکن است مشتریان زیادی به صورت گذری یا محله های اطراف و حتی سایر محلات و شهرها داشته باشید ولی محدود هستید به محدوده خاص :
سوپرماکت ها، کافی شاپ ها، عطاری ها، شیرینی فروشی ها، گوشت فروشی ها، مرغ فروشی ها، میوه فروشی ها، رستوران ها ،آب میوه فروشی ها، ابزار فروشی، گالری آرایشی و بهداشتی، لبنیات سنتی ها، آرایشگاه های مردانه، فست فود ها، مزون لباس، سالن های زیبایی بانوان، باشگاه های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، فروشگاه ظروف یکبار مصرف، پروتئینی ها، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو، فروشگاه کیف و کفش، نانوایی ها، سبزی خرد کنی، آجیل و خشکبار، الکتریکی و صوتی و تصویر، اسباب بازی فروشی،پیک و حمل اثاثیه ، پیک موتوری ،تاکسی تلفنی، فروشگاه تجهیزات پزشکی، تزئینات و دکوراسیون داخلی، کتابفروشی، پت شاپ، کلینیک حیوانات خانگی، کالای خواب، مبل فروشی، داروخانه، طباخی، عینک فروشی، کبابی، لوازم قنادی، موتور فروشی
برای مشاوره بازاریابی کسب و کارهای محلی مطالب زیر در خدمت شماست :
1 . نگرش خود نسبت به مشتری را تغییر دهید تا بازار شما تغییر کند
2 . نحوه برخورد با پرسنل و نیروهای فروشگاه و کسب و کار خودتان را بازبینی کنید
3.
این دسته هم کسب و کارهای محلی هستند که به جای فروش کالا بیشتر فروش خدمات دارند .
کارواش ها، بیمه ها، دفاتر پیشخوان دولت، آژانس هواپیمایی، مشاور املاک، خدمات خودرو، دفتر ترجمه، دفتر اسناد رسمی، مدرسه، آموزشگاه تعلیم رانندگی، آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه هنری، آموزشگاه زیبایی، آموزشگاه آرایشگری
کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که در محدوده شهر فعالیت دارند و تولیدات خود را به خاطر بحث های لجستیکی و توزیع فقط می توانند در شهر یا استان و محدوه مشخصی بفروش برسانید
کارخانه تولید آب معدنی، کارگاه تولید بلوک و قطعات بتنی، کارگاه تولید موزاییک و ...
اگر تولیدات شما قابلیت فروش به همه استان ها و شعاع دور را دارد و یا قابلیت صادرات دارید می توانید
کارخانه تولید چای و دمنوش، کارگاه بسته بندی برنج، کارخانه تولید روغن حیوانی، کارخانه تولید لبنیات، کارخانه تولید نوشابه، کارخانه تولید کیک و کلوچه، کارخانه تولید شوینده و سایر کارخانه ها
اگر راسته بازار هستید، مثلا بازار بزرگ و مرکز بازار و مشتریان عمده و خرده با هدف خرید کالای خاص نزد شما می آیند
عمده فروشی لوازم یکبار مصرف مثلا میدان راه آهن در تهران،
اگر کسب و کار استارت آپی نوپا هستید و استارت آپ محسوب می شوید
دنیای بازاریابی استارت آپ ها به کلی متفاوت از کسب و کارهای سنتی است البته قبل از هر چیز باید به تعریف استارت آپ بپردازیم
هر اپ یک استارت آپ محسوب نمی شود ! فرای اینکه استارت آپ هستید یا خیر، برای بازاریابی اپ نیاز به مشاوره متفاوت دارد
فروشگاه اینترنتی برای بازاریابی و فروش نیاز به استراتژی خاص و رویکردهای متفاوتی بسته نوع کسب و کارشان دارند
اگر هنرمند هستید یا ورزشگار یا مشاور کسب و کار و سخنران حرفه ای و ... و می خواهید به عنوان یک شخص شناخته شوید و نام شما بر سر زبان ها باشد و مردم به اسم شما اعتماد کنند برند شخصی محسوب می شود
اگر یک نتورکر هستید و در دنیای بازاریابی شبکه ای کار می کنید، ما به شما راهکارهای جدیدی مثل سیستم فروش پیگیر را معرفی می کنیم .
مدل کسب و کار، اساسی ترین گام در فرآیند اندیشیدن به بقای سازمان است .
مایکل پورتر
مدل کسب و کار بنیادی ترین سیستمی است که هر سازمانی در خود دارد .
هر شرکتی بر مبنای دوره حسابداری مالی، سود و زیان را محاسبه می کند و شرکت می تواند سود ده و زیان ده باشد .
هر شرکت موفقی یک سیستم حسابداری موفق دارد و اگر شما حساب و کتاب و سیستم حسابداری ندارید، عمیقا توصیه می کنیم که در کسب و کار خود بازاندیشی کنید
ترازنامه، اظهارنامه مالی است که ارزش خالص یک شرکت را در یک تاریخ معین مانند پایان سال نشان می دهد. این اظهارنامه مالی، دارایی های شرکت، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام را منعکس می کند. تهیه و آماده سازی ترازنامه، نقش مهمی در رشد کسب و کار شما دارد.
پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که...
خدمات بازاریابی حضوری به دنبال شرکت خدمات بازاریابی حضوری هستید ؟ ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خدمات و محصولات شما چگونه بیست درصد فروش شما را افزایش می دهیم !? 1- ارتباط مستقی...
تهیه برنامه بازاریابی همیشه چالشی برای مدیران بازاریابی بوده است، اما مهم تر از طراحی برنامه اجرای برنامه است چگونه برنامه ای بنویسیم که ما را به اهداف تعیین شده برساند چگونه برنامه بازاریابی اجرای...
مطالب بیشتر از: خدمات بازاریابی
مشاوره و آموزش بازاریابی در صنایع غذایی الگو برداری از صنایع غذایی هاینز نام هنری جان هاینز به عنوان کسی که یکی از بزرگترین شرکت های تولید محصولات غذایی را تاسیس کرده است در تاریخ ثبت شده . هاینز ...
مطالب بیشتر از: آموزش بازاریابی
فروش بازاری و فروش رابطه ای یکی از مثال هایی در رابطه با دو مدل فروشنده می توان زند، اغلب بانک های دولتی در مقابل بانک های خصوصی است، البته مدتی است که بانک های خصوصی هم متاسفانه کم و بیش به داستان ...
دانش فروش آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا بعضی از فروشندگان و سازمان های فروش از دیگران موفق تر هستند و بیشتر می فروشند ؟ آیا شما هم می خواهید جزو این دسته باشید ؟ فروشندگان و سازمان های مو...
مطالب بیشتر از: آموزش فروش
مشتری مدار باشیم این مقاله مشاوره بازاریابی با نگاه و بررسی بازار ایران طراحی شده است و مباحثی چونن جذب توریست خارجی و جذب مشتری خارجی و هم چنین کسب و کارهای محلی خارج از کشور را شامل نمی شود، چون...
یادگیری بازاریابی در قالب پروژه های عملی ممکن است ما در خانه بازاریابی پس از آزمودن روشهای گوناگون به این نتیجه رسیدیم که راه اصولی یادگیری بازاریابی و آموزش در بازاریابی، الگو گرفتن از موقعیت های و...
مشاوره بازاریابی و فروش خانه بازاریابی ماموریت خانه بازاریابی ( گروه بازاریابی آرتا ) کمک به کسب و کارها و برندها برای موفقیت است، خانه بازاریابی به موفقیت کسب و کار شما شتاب می دهد بازاریابی و فرو...
مطالب بیشتر از : مشاوره بازاریابی کسب و کارهای محلی مشاوره بازاریابی
Conversation with Mark Victor Hansen گفت و گو با مارک ویکتور هانسن (Introduction to listeners…) I gotta tell you that in a moment I’m going to bring on one of the most magnetic, charismatic and ...
مطالب بیشتر از : گفت و گو با بزرگان بازاریابی
جی کنراد لوینسون در کتاب بازاریابی چریکی بیش از یک دوجین کتاب نوشته است ! او مدیر سابق قسمت خلاقیت شرکت تبلیغاتی جی والتر تامسون و شرکت تبلیغاتی لئو برنت بوده است . مقدمه بازاریابی چریکی به خاطر ...
مطالب بیشتر از : بازاریابی چریکی
بازاریابی جریکی در واقع چیست ؟ امروز همه جا حرف از بازاریابی چریکی است، ولی آنچه در عمل مشاهده می کنیم این است که اصول اولیه بازاریابی هم در سازمان ها و کسب و کارها استفاده نمی کنند بازاریابی چریکی...
این نوشته ها بر گرفته از کتاب چهار رنگ مشتری نوشته تام شرایتر و در مورد تیپ شناسی احتمالی مشتری در بازاریابی شبکه ای است پیش گفتار کتاب چهار رنگ مشتری بسیاری از بازاریاب ها از من می خواهند که یک تو...
چهار نکته که باید در رابطه با کتاب چهاررنگ مشتری بدانید بخش چهار نکته از کتاب چهار رنگ مشتری این کتاب در واقع ترجمه ای است از اثر شخصیت شناسی مشتری در بازاریابی چند سطحی 1- هشدار به روانشنا...
مطالب بیشتر از: کتاب های بازاریابی کتاب چهار رنگ
مطالب بیشتر از:
توسعه امپراطوری دیزنی به دیزنی لند هنگ کنک به رغم مشکلات مالی و فرهنگی موجود در پاریس ، دیزنی امپراطوری خود را به شهر هنگ کنگ نیز توسعه داد و بدین ترتیب پنجمین پارک دیزنی را در پاییز سال دو هزار و...
صنعت گردشگری در دهه اخیر یکی از پردرآمدترین صنایع جهان بوده است که البته بحثی فراتر از صنعت دارد، سرمایه گذاری در بخش گردشگری به شدت در حال افزایش است . در ایران نیز علاقه به جذب گردشگر بسیار بالا ...
مطالب بیشتر از : بازاریابی گردشگری
با اختراع تلفن کسب و کارها به فکر استفاده از آن برای بازاریابی تلفنی افتادند و متاسفانه اسپم ها به جای استفاده صحیح شروع شد، تحریف و نفهمیدن تجاوز به حریم خصوصی دیگران از ابتدای توسعه ابزارهای بازاریا...
تجارت الکترونیک اختراع شد ! خیلی وقت ها تاریخ خلق و استفاده یک ابزار بسیار از هم فاصله دارند . همیشه خالق یک صنعت تا مدت ها یکه تاز آن صنعت خواهد بود و مثلا برندهایی مثل تاید، ریکا، گوگل و ... ب...
دوباره اسپم ! استفاده از دیتابیس ها در بازاریابی یا همان دیتابیس مارکتینگ هنوز هم مورد استفاده است ولی این نوع بازاریابی شکل اسپم گونه و مزاحمت به خود گرفته است بدون اجازه مشتری برای مشتری پیام نفرس...
مطالب بیشتر از : کانال های بازاریابی سنتی کانال های بازاریابی دیجیتال
امپراطوری والت دیزنی با یک ایده شکل گرفت، اهمیت رویا و محافظت از رویاهایمان را باید درک کنیم شرکت والت دیزنی شرکت والت دیزنی، (به انگلیسی: The Walt Disney Company) شرکت رسانههای گروهی آمری...
مطالب بیشتر از: برندهای برتر جهان
چرا کارکنان بعد از کرونا نمی خواهند به محل کار باز گردند ؟ مقاوت کارکنان و دانش آموزان و دانشجویان برای برگشت به محل تحصیل و محل کار عدم وجود شوق و اشتیاق در کار یک علامت خطرناک در افس...
مطالب بیشتر از : مارکت تونیست
برندسازی یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟ انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند ...
برندسازی و مدیریت برند برای مدیریت برند نیاز به دانش و البته تجربه داریم می توانید تجربه را خودتان کسب کنید یا می توانید از مشاوران با تجربه تر کمک بگیرید محصول با برند چه تفاوتی دارد ؟ چگونه ...
مطالب بیشتر از : مدیریت استراتژیک برند
بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...
شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به حرک سرباز به خانه ای 4 پاسخ می دهد وسربازش را به خانه ای 5 را هدایت م...
متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...
مطالب بیشتر از: بلاگ بازاریابی
آب آشامیدنی و برندسازی برای فروش آب معدنی آب یک منبع آزاد است که هر فردی برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. با این حال، شرکت ها شروع به #فروش آن کردند، و در شیشه ها و بطری های پلاستیکی آن را به #...
بازاریابی هرمی چیست؟ در شرکت های هرمی سرپوش کالایی، هرگونه سوال درباره هرمی بودن طرح و این که اعضای پایین هرم متضرر می شوند با واکنش های تند سایر اعضا روبرو می شود در ادامه توضیح می دهیم که چگونه ...
برای موفقیت در بازاریابی باید با مشتری تعامل اجتماعی داشته باشید و رضایت مشتری را جلب کنید تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری عنوان تحقيق به فارسي: تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: ا...
مطالب بیشتر از: مقالات بازاریابی
تعریف و توضیح هدایای تبلیغاتی What is Promotional Products ? هدایای تبلیغاتی چیست ؟ هدیه یا کالای تبلیغاتی اشیا و محصولات ریز یا درشتی هستند که اغلب جنبه تزیینی دارند و درج نام تجاری و لوگو یا ...
مطالب بیشتر از: واژه نامه بازاریابی